justincindy

Alla inlägg under augusti 2012

Av Justin Cindy - 11 augusti 2012 00:03

Har inte gäst bloggat på hela dagen   har vart så upptagen idag.

behövde vakna tidigt idag för att jag skulle till tandläkaren    sen när jag kom hem så sovde jag för va så trött  när jag vaknade fixade jag maddeni's blogg   


   


Av Justin Cindy - 10 augusti 2012 15:03

Ser att många vill va med i tävlingen, alla får va med, men ni måste kommentera inlägget som heter Tävling!  Många skickar att dom vill va med fast som frågor elr kommentarer till andra inlägg ! Så vill ni va med och ha chansen att vinna presenter Kommentera BARA I INLÄGGET TÄVLING!    


 

Av Justin Cindy - 10 augusti 2012 14:41

Har inte hunnit blogga idag :(  Just nu håller jag på att svara på alla kommentarer till tävlingen   det har kommit in ganska många kan jag säga! xDDD bara kul     och en del frågor hinner jag oxå med nu (:

så jag kmr att göra några inlägg lite senare idag (;  ses ..


 

Av Justin Cindy - 9 augusti 2012 22:03

Gjorde två looks idag     till veckans tema. Fler blir det nog när jag kmr på en färg jag vill ha    xDD

  

Ljus blå look xD


 

Och en röd look ;D

Av Justin Cindy - 9 augusti 2012 20:15

vad tycker ni om det nya temat?    jag tycker det va helt okej älskar kläderna iaf 

  

min look till temat :3 den finns på mina looks om ni vill köpa   



  


 

Av Justin Cindy - 9 augusti 2012 18:55

Justin frågade om jag ville gästblogga för att han åker till spaninen    och jag sa ja :3 

när justin kommer tillbaka så åker jag till turkiet    


 


Av Justin Cindy - 9 augusti 2012 06:44

Heey! Dagens look blev typ en skol look    xDD. Aja skolan börjar ju snart igen!!   

   

Av Justin Cindy - 9 augusti 2012 03:24

Idag åker jag till spanien (: Tror jag loggar in snabbt på morgonen   Tror det inte blir ngt tidinställda inlägg   Men cindy ska blogga och vi kommer ha en gästbloggare så att bloggen blir uppdaterad :D Och gästbloggaren är Blondieebabe ^-^ Yes slipper sverige väder nu ._. xD En till sak, kolla gärna på mina filmer Resan till USA del 1,2,3,4 och 5 ;D Ni som inte har sätt kolla nu :D   Om du vill ha sc kolla gärna också på mina kf då   

Dagens look: Spanien outfit ;D 

TÄVLINGEN HITTAR NI UNDER DETTA INLÄGG!

 

 





Presentation

Fråga mig

280 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Fågel
 Marsvin
 Hamster
 Annat

Kvalite

Om det är ngt fel med bilder header eller ngt annat säg till Justin100 eller Cindy22     

Bilder

Om du vill ta bilder från bloggen MÅSTE du först fråga Justin100 eller Cindy22!  

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards