justincindy

Alla inlägg under september 2012

Av Justin Cindy - 12 september 2012 15:30

Är säkert i skolan eller gör ngt nu men ska försöka blogga när jag kommer hem (: tidsinställt (stavning) inlägg xD

         

   


Gammla looks, skriv på kommentar vilken som var finnast ;)

Har inga nummer så ni kan skriva typ

T.ex den röd gula looken, eller den blåa med flaggan på o.s.v xD


 

(:

Av Justin Cindy - 11 september 2012 23:20

 

(Gammal bild) 

Ska sova nu xD


 

Av Justin Cindy - 11 september 2012 20:45

Gjorde om min trädgård idag     Passar både till temat och hösten xDD


 

Spindlarna va ju jätte stora!    

 

Av Justin Cindy - 11 september 2012 17:45

 

Liiiten bild xD

När jag kollade snabbt trodde jag att det var en bonnie som hade vingar 

sen när jag kollade närmre så såg jag att det laggade -.- xD


 

För länge sen spelade jag finska msp (: Då fick jag ett mail av admin, han hette claus o.o Han skrev bara mobile! xD

coooolt    eller nej det är inte coolt o.o  


 

Msp

Av Justin Cindy - 11 september 2012 14:45

 

Dom har lagt en kvinna/tjej där istället men det är gammalt för jag såg det för länge sen xD såg det typ på engelska msp xD 

 

(Gammal bild)

Där ser ni :D dom bytte ut killen, och sen har dom också bytt plats med han som har mustasch   


 


Av Justin Cindy - 10 september 2012 19:56

 

(Klicka på bilden för bättre bild)


 

Är jag efter eller kommer det komma en moviestarplanet tidning   

Hittade detta på brittiska msp (: Den ligger på framsidan tror den bara visas på brittiska msp o.o

Hoppas den kommer till Sverige   Det finns också

en kod i boken som gör att du får 1000 sc och typ en bonnie o.o xD 


 



Av Justin Cindy - 10 september 2012 15:05

  

Dom här frågorna ställs ofta:

1. Om ngn säger att jag och aayla är tsm så ljuger dom bara


2. Nej jag och cindy är inte samma persson många tänker på bloggens namn justincindy? men det menas mitt och cindys msp namn! justin+cindy=justincindy? det är väll inte så svårt att förstå xD? 


Nu fick ni svar på 2 viktiga frågor xD


 

Av Justin Cindy - 10 september 2012 14:15

 

Vi kom upp till 377 besökare tack, vårt förra var 371 så det var inte så stor skillnad xD Men jaja tack ändå!     Blir så glad när vi får många besökare och kommentarer får mer lust att blogga. Ska försöka göra fler inlägg   Men skola förstör allt o.o Men ska ändå försöka :D xD


 

Presentation

Fråga mig

280 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Fågel
 Marsvin
 Hamster
 Annat

Kvalite

Om det är ngt fel med bilder header eller ngt annat säg till Justin100 eller Cindy22     

Bilder

Om du vill ta bilder från bloggen MÅSTE du först fråga Justin100 eller Cindy22!  

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards