justincindy

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

.

Av Justin Cindy - 14 oktober 2012 18:28

Tack för allt ni har skrivit det värmer. Att ni äns kan göra så?! Vad tänker ni med? Jag gillar alexh VAD ÄR PROBLEMET??????? Snälla jag har inte chattat med aayla i över 1 månad kanske mer och hon var aldrig inloggad det var som att jag var singel. Jätte roligt ellehur? Jag tycker om alexh mer och så är det. Ni behöver inte bry er. 


Tack till alla som har sagt snälla saker till oss. Sanna vänner. Medans andra avunsjuka personer ska sitta och stalka och säga att jag passar med aayla. Det är ett spel ni är inte mina föräldrar.


 



 
 
Ingen bild

Grazy

14 oktober 2012 18:55

Jag tycker att du och Alexh passar bra ihop! :)
Och Alexh är jättesnäll! :) (Va vän med henne på min andra gubbe som jag raderade...)
Inte nån bortskämd unge som vissa säger... -.-
IAF, jag önskar dig och Alexh lycka till! :)

Justin Cindy

14 oktober 2012 23:02

Tack!! :D

 
Rosettii

Rosettii

14 oktober 2012 19:05

Idioter som håller på så sådär!
Strunta bara i dom, dom är bara avis.
Älskar er båda, ni är mina idoler!
:'D

http://www.rosettii.bloggplatsen.se

Justin Cindy

14 oktober 2012 23:01

jag vet! :D aa ska strunta i dom :D
Hehe c:

 
justin night

justin night

14 oktober 2012 19:44

vet justin det ä jobbigt alla skriver typ ``gillar int justin100 för han gjorde slut med aayla´´

http://youtube.com/chickenviva

Justin Cindy

14 oktober 2012 23:01

Aa.... x)

 
Ingen bild

kortafilmmer1337

14 oktober 2012 22:10

jag tycker att du och alexh passar ihop

Justin Cindy

14 oktober 2012 23:00

Tack! (:

 
Monslover

Monslover

15 oktober 2012 08:10

Ni passar jättebra ihop!
Ja fick bara en liten chock när ja såg det :'o
Alexh e ju jättesnäll, o du oxå! Det passar ju bra c;

http://MspMonslover.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marlinda

15 oktober 2012 15:24

FAN TA ER IDIOTER SOM SKRIVER SÅ DET ÄR NT ERAR VAL IDIOTER!!

Men iaf ni passar ihop!(;

 
Ingen bild

Saga

15 oktober 2012 16:44

Det är så idiotiskt att hålla på sådär. Du och Alexh får faktiskt bestämma själva vilka ni vill vara ihop med!
Jag tycker du passar mkt bättre med Alexh, hon verkar så gullig <3 Bry dig inte om dom som säger '' Justin suger han bryr sig bara om levlen'' De vet inte hur just DU känner :)

 
linacooling

linacooling" title="http://cindy.bloggplatsen.se]linacooling[/url]" target="_blank">cindy.bloggplatsen.se]linacooling[/url]

15 oktober 2012 17:41

justin du och alexh passar ihop för ni är ju i samma level men justin i min skola det finns en kille han heter mehmet han säger att jag är justin100 jag tror inte på han ♥

http://justin cindy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anastasia:D

15 oktober 2012 18:08

Jag tycker att du och alexh passar jättebra ihop! Bry dig inte om dem som säger att ni inte gör det, dem får tycka vad dem vill!

 
Ingen bild

Emma188294

15 oktober 2012 18:13

Asså jag fattar nt varför alla är så avis, jag menar Aayla känner ju inte dig Justin. Och du o Alexh passar bar ihop! Båda är ju också i lvl 25 :)
/Emma
P.S Jag är en av era största fan! :D

 
Isää

Isää

15 oktober 2012 18:58

Tycker ni är grymt söta ;* <3
Hoppas ni är i hop länge ni är grymt söta!
Förstår dig med ayala :)
Du har ditt spel ingen ska bestämma över dig!
// Kram isää

http://mspisaa.blogg.se

 
IceCream_Colors

IceCream_Colors

15 oktober 2012 19:11

Vet Hur Det Känns . . . ':(

http://Wilmísen

 
Ingen bild

Natalie587

15 oktober 2012 19:48

ojj..har inte märkt de o_o men aja

 
Ingen bild

LolloSissi

15 oktober 2012 19:50

Hej! Jag o min syster tycker att ni e jättecoola o snälla vi e i level sju och 6!
Vi skulle väldigt gjärna bli vän med er!

 
Ingen bild

biil123

15 oktober 2012 20:23

Hej Cindy,justin ,biill123 tkr att alexh passar bra med justin ;) Cindy livvakten här (':

 
Ingen bild

Kortisfilmaren###

16 oktober 2012 16:52

._. Okej jag fattar att du är sur men alla tycker ju olika du behöver väl inte tvinga de andra att tycka om dig och Alexh ...OCH JAG ÄR INTE EMOT ER !! ok? men alla har ju inte samma åsikter som dig så .... :_:

Justin Cindy

19 oktober 2012 23:00

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA OMG, du gjorde min dag! Varför ska jag inte vara sur? Att få hat-meddelanden på väggen hela tiden mail hot o.s.v ska jag inte bli sur? Att äns människor kan bli sura för att jag blev tsm med en annan person PÅ ETT SPEL? ._. Tänk efter vad du skriver.

 
Karro

Karro

16 oktober 2012 19:30

Jag bryr mig nt om det du väljer lixom.. Men det var lite synd men hoppas ni har det lika bra ^^

http://URL

 
ilin

ilin

16 oktober 2012 19:54

Jag förstår, skulle också gjort slut om man inte hade pratat med någon på en månad. Lycka till! (:

http://Nalin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Azhelly

16 oktober 2012 19:57

Justin Jag tycker att du och Alexh Passar och Cindy Tamaki och Lycka Till med era Förhållanden i Framtiden!//Jag♥:'D

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:55

Tack! (:

 
gangnam style fan 8D

gangnam style fan 8D

16 oktober 2012 22:43

hej, tycker jätte synd om er att ni måste lida, men bry er inte de är bara idioter som nt har nåt liv :)
själv tycker jag att ni är ett fin fint par :D
p.s älskar er båda ;D

http://www.youtube.com/watch?v=fepXkFT7EZ0

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:54

Tack (:

 
Blondii

Blondii

17 oktober 2012 14:28

Åhhh... C:
Vad gulliga ni är tsm ^^

http://MspBlondi.bloggplatsen.se

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:54

Tack! (:

 
Ingen bild

Lilololilolillolokl

17 oktober 2012 14:49

Okej,jag har iallafall inte skrivit något sådant,men jag hoppas att det där rycktet(stav) om att ni också blivit ovänner inte är sant,öj,ja. :)

 
Ingen bild

Emily lo

17 oktober 2012 19:24

Vet hur de känns hände så men mig me han loggade ALDRIG in typ!!
Ps jag heter Emily lo på msp och är vän men Alexh33

 
Iris

Iris

17 oktober 2012 19:56

Heej! Jag tycker att du och alexh passar jätte mycket! Men jag har en fråga!
Känner du och Cindy vandra?

http://Alexh.bloggplatsen.se

 
Winnie

Winnie

17 oktober 2012 20:04

Faaan vad taskiga de är som säger det till dejj. De har inget att säga om ditt "privatliv" egentligen. De kan inte ändra på dejj. Om du gillar Alexh så måste du väl få göra det utan massor av dålig kritik. Själv tycker jag att du passar lika bra med Alexh som med Aayla! :) Lycka till med den nya romansen :3 ♥

http://mspwinnie.bloggplatsen.se

 
sophi

sophi

18 oktober 2012 14:25

tycker att ni folk både yänka på er själva liksom ni behöver inte lägga er i andras problen... alexh och justin är perfekta ihop!!!!! ♥♥♥♥

http://sophi.bloggplatsen.se

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:53

Tack! (:

 
Ingen bild

Texas

18 oktober 2012 17:59

Skit i? Du vet själv att du sårade aayla, 100% på att du blev tsm med alexh för att hon snart går om dig på highscore listan. Du vet inte hur kaxig alexh är, det klart att hon inte är en bitch framför dig, det klart. Du vet inte hur hennes insida igentligen är, hon spelar teater med dig. Snälla justin, vad tänker du med? Din flickvän suger ärligt, hon är inte lika trevlig som Aayla och kommer aldrig att bli. ( inte för att jag är ett aayla fan, men hon är 100% bättre än bitchen alexh. )
Ärligt din flickvän suger.

Justin Cindy

23 oktober 2012 16:37

Ett stooooort täcken på avunsjuka! Jag tänker med min hjärna medans du tänker med ngt annat? Lägg dig inte i mina saker. Och jag struntar i highscores det är ett spel jag dör inte om ngn kommer ikapp mig. Du vet inte vad jag och alexh har gjort så var inte 100% säker på att du vet allt -.- Vi gillar varandra så är det!!

 
Ingen bild

tella

19 oktober 2012 17:17

jag hatar att du har gjort slut med aayla du var jätte elak jag respekterar dig och så men alexh kom igen hon e jätte elak helst att justin svarar alexh suuuger och föresten va du och aayla ihop på riktigt!

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:52

K, nej alexh är super snäll! Aayla tog bort mig som vän så hon är inte direkt bättre? Nej vi har inte varit tsm irl

 
Ingen bild

gabriella_fc

19 oktober 2012 21:06

En dikt om det:
"Rykten skapas av avensjuka, sprids av haters, accepteras av idioter och handlar om oskyldiga!"
Den här dikten passar in i ditt inlägg och förresten så ska du inte bry dig om sånt skit! Märker du inte att de är avisa på dig och alexh33? Du och alexh ska vara stolta över att ni har varandra och jag vet att aayla har slutat så jag hatar aldrig en stackars oskyldig person med 1000 dumma rykten?! Du ska veta att det du gör som känns rätt för dig ska inte vara rätt för andra! och du föddes inte för att göra de andra glada c: //gabriella_fc P.s jätte fin blogg

Justin Cindy

19 oktober 2012 22:52

Tack! (:

 
Iris

Iris

20 oktober 2012 09:09

Justin du svararade aldrig på mitt meddelande :(

http://Alexh33.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tella

20 oktober 2012 11:54

förlåt!! jag såg fel på dig och alexh faktiskt är jag er stöööööööörsta fan jag tycker nin passar jätte bra ihop för alexhär lvl 25 och du!

 
Ingen bild

jbsucks.

20 oktober 2012 14:52

det klart att aayla tar bort dig som vän när du sviker henne. Du vet inte hur det känns men det vet aayla. Du skulle nog vetat hur det kändes om aayla gjorde samma sak mot dig men det gör hon inte för hon har ett gott hjärta, hon är mycket bättre än alexh, just saying.

Justin Cindy

22 oktober 2012 20:45

Sviker henne, har ni gjort det till ett riktigt förhållande eller? Det är ett spel. Okej? Nej jag skulle inte bry mig om Aayla gjorde slut för jag VET ATT DET ÄR ETT SPEL? Ska jag också stalka dig och säga att du inte skulle ha gjort slut med personen, den personen hade ett gott hjärta o.s.v nej det skulle jag inte har faktist ett liv. Okej tyck vad du vill. JAG BARA JAG bestämmer vem jag gillar. Ni kan ju också bestämma vem jag ska gifta mig med irl? Beter er som föräldrar.

 
Iris

Iris

20 oktober 2012 21:09

Heej! Jag tycker att du och alexh passar jätte mycket det är verkligen taskigt att siga duma saker om er:((. Men känner du och Cindy vandra?

http://Alexh.bloggplatsen.se

 

Justin Cindy

23 oktober 2012 16:33

Tack (:

 
Ingen bild

Mipig

21 oktober 2012 20:30

Ni passar jätte bra ihop :),men kan du inte ge Aayla en ny chans?

Justin Cindy

22 oktober 2012 20:46

Tack, vad menar du men ny chans. Gillar alexh och tänker inte göra slut med henne

 
Iris

Iris

21 oktober 2012 21:13

???

http://Alexh.bloggplatsen.se

Justin Cindy

22 oktober 2012 20:48

?

 
Ingen bild

Kortisfilmaren###

22 oktober 2012 16:07

Tänk efter vad DU skriver ! -.- Allvarligt varje gång nån säger emot dig så håller du på och skratta osv .Herregud -..- plus att jag sa aldrig att du inte fick vara sur. Alla tycker olika OKEJ ??

Justin Cindy

22 oktober 2012 20:48

Ska jag tänka efter vad jag skriver. Ska komma från rätt käft? Nej jag skrattar inte vart fick du det ifrån hittar på saker också. Och jo jag får skratta HAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHA. Ja alla tycker olika.

 
Ingen bild

lisa154

23 oktober 2012 07:33

Alltså, du har rätt att va ihop med den du gillar.. och det har alexh också rätt med. Det är du som bestämmer, för gillar du alexh. Då gillar du henne,

Du älskar alexh och hon älskar dig. såå. ja, det var det..


//Lisa154

Justin Cindy

23 oktober 2012 16:31

Mm japp (:

 
Iris

Iris

23 oktober 2012 21:52

Jag skrev ??? För att du svarade aldrig på min kommentar men det har du nt gjort heller med de andra men iallafall så skrev jag
Att jag tyckte att du och Alexh passar jätte bra ni båda e jätte söta!<3
Men en fråga känner Cindy och du vandra?

Ps... Älskar din blogg följer den hellatiden

http://Alexh.bloggplatsen.se

Justin Cindy

26 oktober 2012 21:00

Tack, jag och cindy känner bara varandra i msp inte irl (:

 
Ingen bild

lisa154

24 oktober 2012 07:22

JBSUCKS: Jag har aldrig tyckt om Aayla, det är för en sak.. Han passade s inte ens med Aayla.. (förlåt justin.) Han passar med Alexh, eftersom hon är underbar tjej och är snäll.. Såja, han passar med Alexh, tycker du inte det.. Så håll din mun stängd.

Justin Cindy

26 oktober 2012 21:01

Haha okej, tack (:

 
Ingen bild

Linsy

24 oktober 2012 17:59

DETTA ÄR FAN ÄCKLIGT! Du dumpa Ayla bara för att Alexh vart level 25 alla fattar jue de !!! De är så hemskt du säger inte ens förlåt till Ayla din dumma unge!!!

Justin Cindy

26 oktober 2012 21:00

Nej, leveln spelar ingen roll (: Jag och alexh förstår ju också varandra. Orkar inte slösa en minut av mitt liv på dig hejdå (:

 
Söta Sandra

Söta Sandra

24 oktober 2012 20:34

Bara min åsikt nuuuu c: :

Bara för att ngn skriver t.ex idiot till en person ska man inte skriva idiot tillbaka för då blir det ju bråk och det slutar alltid med att någon slutar och blir arg.
Och man får ju vara "ihop" med vem man vill, men EFTERSOM det är ett spel så kan man inte älska på ett jao, spel >':o

http://Orkar inte skriva in den c:

Justin Cindy

26 oktober 2012 20:57

Haha du har rätt man man blir ju irriterad x)
Aa precis det är ett spel

 
Ingen bild

Söta Sandra igen

24 oktober 2012 20:38

Råkade trycka på skicka kommentr, va inte klar D:

Iaf, men ändå så är det ju DU som bestämmer över DITT liv, och om aayla sluta va din vän för att du "gjorde slut" på ett spel är det bara korkat. Man kan inte vara fäst vid en person 4-ever

Justin Cindy

26 oktober 2012 20:57

Aa precis! :o

 
my e cool

my e cool

26 oktober 2012 11:56

O.o så många kommentarer! o.o

http://myecoolMSP.bloggplatsen.se

Justin Cindy

26 oktober 2012 20:56

Haha mm (:

 
Ingen bild

lisa154

27 oktober 2012 17:17

Bry dig inte om sånnadära idioter som är advunsjuka, dom är det för du och Alexh är jätte söta ihop! Jag önskar er ett bra härligt förhållande tillsammans. (:

 
Sindra

Sindra

27 oktober 2012 21:03

Du och Alexh passar bra ihop!! Jag tycker bara lite synd om Aayla men hon har hittat en ny va? Men iaf så passar du och Alexh jättebra ihop!!

http://Sindraspecial.bloggplatsen.se

Justin Cindy

31 oktober 2012 21:56

Jag vet inte om aayla har hittat ngn det är inte mitt problem, tack (:

 
Ingen bild

Kortisfilmaren###

28 oktober 2012 13:08

Men jag menar att du skriver haha och du får det men det är irrieterande. Jag undrar en sak ...om du får ´komentarer ( på din blogg) som du inte gillar ..vrf godkänner du dom då ??
PS: jag har inget emot dig det är bara det att jag mst bara få släppa ut min ilska..

Justin Cindy

31 oktober 2012 21:55

Ja jag tycker att dina kommentarer är onödiga (: Jag godkänner dom för att jag vill visa att du har fel (: Jag vill också släppa ut min ilska inte bara på dig utan på flera andra personer

 
Ingen bild

Mizztrazy

2 november 2012 14:16

Jag känner varken dig eller Alexh. Men jag tycker personligen att det är löjligt att vissa 'mobbar' dig och Alexh. Liksom, Aayla och du gör slut, sådant händer, det blev ju nästan lika stort som när Jelena (Justin och Selena) gjorde slut.. Men grejen är att alla har rätt till att kunna bli ihop med vem man vill, utan att det ska bli världens liv. Du och Alexh passar sjukt bra tillsammans. Dessutom är väll du och Aayla fortfarande vänner? :)

 
Tanja♥

Tanja♥

10 november 2012 08:01

Azzå OMG!!! Varför bryr sig de där dumma personerna!!! De har inte med att göra vad ni tycker och tänker och vill göra!!De ska acceptera vad ni gör!! Jag tycker iaf att du har gjort ett bra val att va ihop med Alexh!!Jag hade oxå gjort slut med Aayla om jag var du!!!
Jag önskar er all Lycka•

Kram Från Tanja♥

http://Tanja-.bloggplatsen.se

Justin Cindy

4 december 2012 19:53

aa, tack (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Justin Cindy - 28 april 2015 22:33

Omg! ja det va typ 100 år sen jag lovade att göra nya inlägg    Men lugn jag kommer göra ett nytt inlägg snart,  och jag ska avslöja en nyhet inom några dagar    Så håll ögonen öppna     Vi hörs snart igen, kramizzar till er alla          ...

Av Justin Cindy - 24 augusti 2014 01:33

WOW! det är över 1 år sen jag gjorde ett inlägg :x Jag testade bara att logga in för att många frågar fortfarande om bloggen och om vi inte kan göra inlägg .. och haha jag kom ihåg hur man loggade in    Efterom vi fortfarande har många som kollar b...

Av Justin Cindy - 4 augusti 2013 21:40

Hahahaha ja första inlägget blir bilder från en galen natt på Engelska MSP            HAHAHAHA ja jag vet nt om jag ska skriva namnen på dom o.o    Men helt plötsligt blev det ett flintis party i mitt rum!         Ehm ..ja        ...

Av Justin Cindy - 4 augusti 2013 21:32

Heeej! Ja det var jääätte länge sen vi bloggade     men jag tänker försöka göra lite inlägg då och då     Vet ..jätte många har följt våran blogg och saknar nya inlägg    soooorry :/Lovee you all <'333     ...

Av Justin Cindy - 7 februari 2013 22:26

Hahahaha vi brukar bråka och slåss på skoj xD Fast ibland tror folk att vi bråkar på riktigt!        Tilda 4964, Dawid02  jag och msp=king117 slåss i gallerian        Alexh, Justin och jag ..ja ni ser ju vem som förlorade va?!    xD  ...

Presentation

Fråga mig

280 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Fågel
 Marsvin
 Hamster
 Annat

Kvalite

Om det är ngt fel med bilder header eller ngt annat säg till Justin100 eller Cindy22     

Bilder

Om du vill ta bilder från bloggen MÅSTE du först fråga Justin100 eller Cindy22!  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards