justincindy

Alla inlägg under september 2012

Av Justin Cindy - 19 september 2012 16:28

Det har kommit nytt VIP paket oxå   Hoppas det finns kvar om en månad när mitt går ut! ;D


 

Så här ser tjejernas VIP paket ut    Coola saker! xD


 

Killarnas VIP paket    Oxå coola prylar xD

 



Av Justin Cindy - 19 september 2012 16:00

Ja, här hänger jag med några vänner i gallerian!   


 

Kul bild va?! xDD

 

Av Justin Cindy - 19 september 2012 15:57

Ny dag, ny look    xDD.  Gjorde och köpte den här looken idag    


  

Gillar färgen!   

 


Av Justin Cindy - 19 september 2012 15:49

I dag gjorde dom om msp igen!! -.- = mer lagg !!    När jag loggade in så såg jag nått konstigt! O.O


 

magneten99 hade inget namn!     ingen chatt bubbla heller! o.o

Spöke?!     Neh ..bara lagg -.-''


 

Bad han komma till gallerian för att kolla ..och då hade han ett namn iaf   xDD

 

Av Justin Cindy - 17 september 2012 20:37

TIMPA55 tycker jag ska va dagens moviestar     Super snäll kille, rolig att chatta med eller va i chattrum med  

Vet nt vad mer jag ska skriva men alla som känner han vet att han hjälper en om man frågar och är bara helt enkelt super schysst!    


   


 

Fler såna vänner skulle man ha!   

 

Av Justin Cindy - 17 september 2012 20:33

Det var ett tag sen jag la in dagens look     men här är den looken jag köpte idag    xD


   

:(

Av Justin Cindy - 16 september 2012 15:36

Har 2 prov no och so, 2 glosor, ett spansk och ett engelsk. Måste lämna in matteläxa sen måste jag också svara på 10 so frågor :( -.- Måste läsa bok och skriva en insändare där jag argumenterar om boken. Allt detta på en vecka, så nu har jag iallafall en anledning varför jag inte kan blogga så mycket under veckan. Men det kanske kommer ngt inlägg per dag, får se   


 

Av Justin Cindy - 15 september 2012 19:13

roccogirl blir dagens Moviestar!     En mycket bra och en underbar vän    Cool tjej med en skön humor xDD

Hon ställer alltid upp, finns där när man behöver prata eller bara vill ha kul!   


 

Hennes filmer är sjukt roliga !   


 

rocco är grym på att göra looks och passar i ALLT!!    lite avis..mm..ja o.o xD  Aa..finns mkt mer att säga och skriva men de får räcka    säger bara Love ya rocco! (;

 

Presentation

Fråga mig

280 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Fågel
 Marsvin
 Hamster
 Annat

Kvalite

Om det är ngt fel med bilder header eller ngt annat säg till Justin100 eller Cindy22     

Bilder

Om du vill ta bilder från bloggen MÅSTE du först fråga Justin100 eller Cindy22!  

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards